Call Center

InfraWeb MSP ofera servicii de externalizare ONSHORE.

Misiunea noastră se focusează pe un aspect unic: indeplinirea cerintelor la un standard de calitate corporativ, pentru a ne asigura ca toti clientii nostri din tara se pot baza pe calitatea serviciilor InfraWeb MSP, care sunt bine stabilite si fara compromisuri.

Calitate

Indiferent de serviciul de care activitatea dumneavoastra are nevoie, va putem oferi sfaturi gratuite în privinta alegerilor pe care doriti sa le faceti. Daca furnizorul dumneavoastra actual de servicii nu raspunde asteptarilor si necesitatilor dumneavoastra, apelati-ne pe noi! In plus, daca nu ati avut inca o firma specializata pe serviciul de call-center, suntem aici pentru a va indruma catre cel mai bun plan de lucru.

Totodata, nu ezitati sa ne contactati pentru intrebari suplimentare.

Suport

De la Suportul Call-Centre, pana la Management, va oferim mai mult decat platiti, pentru ca la sfarsitul zilei rezultatele sunt cele care conteaza! Este un interes comun sa ne asiguram ca afacerea dumneavoastra va reusi, asa ca oferim 110% din tot ceea ce facem, doar pentru dumneavoastra.

Apeluri primite

  • Asistenta client
  • Externalizare birou
  • Solicitare de gestionare a cererii
  • Raspuns gratuit
  • Servicii ale produsului
  • Raspuns si informatii

Apeluri de iesire

  • Verificarea informatiilor
  • Sondaj pentru clienti
  • Servicii de Telemarketing
  • Servicii de verificare a tertilor

Web

  • Asistenta Email
  • Asistenta Chat

Vanzari

  • Cercetare de piata
  • Promotii pentru produse si servicii
  • Colectarea creantelor

Contacteza-ne

Completați formularul de mai jos pentru a ne trimite un mesaj. Echipa noastră va fi fericită să vă ajute.

Form is deprecated, please cotact the webmaster to upgrade this form.

Permiteți-ne să vă ajutăm să vă stimulați activitatea azi

Trimiteți un mesaj și echipa noastră va reveni rapid.