Call Center

InfraWeb MSP oferă servicii de externalizare ONSHORE.

Locația noastră se focusează pe un aspect unic: îndeplinirea cerințelor noastre standardizate de calitate corporativă, pentru a ne asigura că toți clienții noștri din țară se pot baza pe standardele de calitate ale serviciului InfraWeb MSP, care sunt bine stabilite și fără compromisuri.

Calitate

Indiferent de serviciul pe care îl urmați, vă putem oferi sfaturi gratuite în privința alegerilor. Dacă furnizorul dumneavoastră de servicii actual nu răspunde la așteptări sau vă spune că aveți nevoie de X + Y + Z, vorbiți cu noi! Vă putem spune dacă au dreptate sau nu, și care ar fi costul pentru dumneavoastră.

Suport

De la Suportul de nivel 1, până la Managementul Superior, vă oferim mai mult decât plătiți, pentru că la sfârșitul zilei știm că o meritați! Este un interes comun să ne asigurăm că afacerea dumneavoastră va reuși, așa că oferim 110% din tot ceea ce facem pentru dumneavoastră.

Apeluri primite

  • Asistență client
  • Externalizare birou
  • Solicitare de gestionare a cererii
  • Răspuns gratuit
  • Servicii ale produsului
  • Răspuns și informații

Apeluri de ieșire

  • Verificarea informațiilor
  • Sondaj pentru clienți
  • Servicii de Telemarketing
  • Servicii de verificare a terților

Web

  • Asistență Email
  • Asistență Chat

Vânzări

  • Cercetare de piață
  • Promoții pentru produse și servicii
  • Colectarea creanțelor

Contacteza-ne

Completați formularul de mai jos pentru a ne trimite un mesaj. Echipa noastră va fi fericită să vă ajute.

Permiteți-ne să vă ajutăm să vă stimulați activitatea azi

Trimiteți un mesaj și echipa noastră va reveni rapid.